“Victory of justice”, – Kandelaki made an important statement about the fate of the notorious LLC “Rustavi-2”

The ECHR has reversed its own decision on the channel “Rustavi-2” and now in Georgia, “rejoice in everything”.

July 18, the ECHR reversed its own decision on the Georgian TV channel “Rustavi-2”, and now the media goes to the rightful owner – the Kibar Khalvashi. Tina Kandelaki reported, citing its own sources, that the state of Georgia has already extended channel, reports “Russian Dialogue“.

“As I promised, the first decision of the new the old owner was the dismissal of Nicky Gvaramia. Friends say that in Georgia rejoice in everything”, – she wrote on the social network.

According to Kandelaki, provocation 7 Jul live was organized with the purpose to influence the decision of the ECHR.

In early July Georgian Giorgi Gabunia, presenter swore obscenely in the address of President Vladimir Putin and his mother, after which Tbilisi was engulfed in protests. Activists threatened to break into the building of TV channel, the management of “Rustavi-2” has suspended broadcasting.

However, later the General Director of the channel Gvamaria stated that it would not dismiss Gabunia, and also featured a Russophobic statements. After a huge scandal, the CEO lost his post.

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Please disable your ad blocker

We know you are here for the stories. Not the ads. But we need the ads to keep the lights on. So please whitelist