NewsRussia

Reaction to Solovyov Kolomoysky’s proposal to work on its channel in Ukraine

TV presenter and journalist Vladimir Solovyov commented about, that he had in 2011 offered to work on the Ukrainian TV channel “1+1”, which belongs to oligarch Ihor Kolomoisky.

The oligarch said that it was in 2011-2012, when the broadcaster moved to Israel because he had “trouble” in Russia. Later journalist “forgiven”, and he was able to go back, said Kolomoisky.

A Russian journalist commented on the statement Kolomoisky in an interview with radio station “Moscow speaking” about the fact that he had in 2011-12 there were problems in Russia, reports the “League news Russia” with reference to “Russian conversation”.

“Negotiations are not conducted. No issues in 2011-2012 I was not in Russia, worked on the channel “Russia”, led the debate. Kolomoisky not personally met. Family member Alexander Shapiro I don’t know, I have no such. Me with channel “1+1″ no one spoke. But if someone threw Kolomoisky on the money that he allegedly signed a contract with me, he looks great,” said the radio journalist.

Solovyov also noted that if it called for “1+1”, he would offer gladly considered.

In addition, Solov’ev expressed a desire to meet and interview the Ukrainian oligarch, who is an important figure in the Ukrainian political establishment.

Source:liganews.net
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Please disable your ad blocker

We know you are here for the stories. Not the ads. But we need the ads to keep the lights on. So please whitelist Buzzon.live.